* Året 2009.

Det började i Varberg av alla ställen.

Göteborg.

Den tjugofjärde januari <3

I februari togs det tydligen inga bilder. Men jag bakade paj med Felicia enligt fejjan. Haha.

Och jag såg Katy Perry.

Sen åkte jag till Göteborg.

Och till Bua <3

Mars...

En dag fick jag min läpp sönderbiten av Angelica.

Och vi hängde mycket hos Helena.

En dag var vi hos Kajsa, sen Filip. Filip spydde den dagen.
April var en längre månad.

För mitt hår framförallt!!!

Jag var uppochner.

Folk fyllde år och firades i mysiga Kristineberg.


Och fortsättningsvis på donken...


En dag åkte vi till Södertälje.

En annan dag så grillade vi i Rålis. Jag hade lamm!

Det var påsk tror jag. Det var även här jag hoppade av tvåan.

En dag var jag glad, smutsig och satt i ett träd.


Sen blev det valborg.

Filip spydde den dagen också.

Ciccis Gustav var här över valborgshelgen och maj började bra.

En dag åt jag lunch med Filip på hans jobb, sen cyklade jag. Fyfan </3
En dag hade Jessica mustach.

En annan dag hade hon mer hår än vanligt.

Över en långhelg åkte vi ut till Kajsas land.

I juni fick alla andra lov. Och tog studenten. Finaste Lotta gjorde.

Jag och Kajsa var på hennes lilla mottagning.

Emmas student.

Jag gjorde en rosett av Angelica.

Jag jobbade mycket och Filip kom och åt lunch med mig. I ett antal timmar.

På kvällarna var vi utomhus.


Det var midsommar.

Vi var på kalas hos Berra.

Jag, mamma och Olivia åkte till Dublin.


Där var jag naturlig.

I juli var det dags för Hultsfred <3

Där var skum mat.

Där var en full Filip.

Där var jag glad.

Och där blev jag kär.

Efter Hultsfred var det Sonisphere, på exakt samma ställe.

En dag grillade vi på min gård.

En annan dag åkte jag, mamma och Olivia till Malmö.

Och till Köpenhamn på samma gång.

Augusti var en fin månad. Ännu mera utomhusmys.

Och en Berlinresa med bästisKajsa.

Där provade vi fina kläder.

Och drack goda drinkar.

Jag och Filip åkte på Putte i parken. Geggigaste i sommar.

Jag fick åka båt.

Och jag blev misshandlad.

Och sen kom den allra viktigaste dagen. Min artonårsdag.


Dagen efter blev det kära viper.

Några dagar senare började jag i en ny klass. SP2b.

Då var det fortfarande varmt och skönt ute.

I september var det en massa kramar.

Och nån tvinspelning tror jag.

Vi bowlade.

Sen så blev Veronica arton. Det firades mer än en gång.


Nivå <3

Oktober. Här var vi på the bridge tror jag.

Och här var jag och Olivia på idol och var likadana.

En kväll var vi tjejiga, bara för att vi fick.

Då blev jag även tvingad att ha på mig världens längsta klänning.

Vi hade halloweenpartaj förstås!

Jag var fröken. Nice!

Sen var vi på idol. Igen.

Sen åkte vi på kryssning, awesome!

Jag var full, glad och underbar!


November var tydligen ganska tomt det med. Här hade vi iaf ost-kex-och-vin-kväll.

Det var matmässa såklart. Jag gick med Felicia.

Och Filips gne hann både försvinna och komma tillbaka.

December var bra. December tyckte jag mycket om. Bla såg jag och Olivia BSB! <3

Samma kväll kom nyttiga gänget tillbaks till den riktiga världen, sweet!

Sen var jag och Olivia på idolfinalen också.

Jag skaffade en ny mobil som tar fett bra bilder!

Jag färgade Jessicas hår.

Sara blev arton och det firades 80talsstyle.

Det var julafton hemma hos morfar.

Juldagen var hemma hos oss.

När världens bästa Lotta var i Sverige var vi på Ace, världens bästa ställe!

På nyårsafton var vi i Husby.

Och så var ännu ett år slut :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback