* Jag är sjuk :(

(x)är kär i någon
(x) har cyklat utan händer
(x) har hatat kärlek
(x) har/ har haft converse
(x)har känt mig som ett as
(x) älskar att gunga
(x) Gillat någon så att det gör ont
(/) Är höjdrädd
(x) Gjort mig själv illa
( ) Är homosexuell
(x) Kysst mig själv i en spegel
(x) Hoppat från ett fönster
(x) Viskat i någons öra
( ) Förlorat någon jag älskade
( ) Dödat någon
(x) Bakat sockerkaka
(x) Velat dö
(x) Lyssnat på samma låt en hel natt
( ) Ätit godis istället för att gråta
( ) Skrikit hora/bög till någon
(x) Varit hög
(x) Varit ordlös
(x) Hatar värme
(x) Har skrivit på någons arm
(x) Har dissat någon som ringt på min mobil
( ) Varit otrogen
(x) Har hatat någon som jag egentligen älskar
(x) Har ångrat mig
(x) Varit svartsjuk
( ) Har hostat blod
(x) Hoppat omkring på stan
(x) Tycker om kladdkaka
(x) Har ätit middag med någon jag tycker om
( ) Tror på det övernaturliga
( ) Har hatat mina föräldrar
( ) Ätit jättemycket och sedan spytt
(x) Har hatat min kropp och mitt utseende
( ) Har spelat gitarr
(x) Skrattat åt mig själv
(x) Sjunger i duschen
(x) Skrikit mig hes
( ) Har sett någon dö
(x) Har skakat av nervositet
( ) Blivit slagen seriöst
(x) Har skrattat så jag gråtit
(x) Sprungit och gråtit samtidigt
(x) Haft solen i ögonen med ett leende
( ) Slängt porslin i väggen
(x) Hatat hela världen
(x) Sjungit till Håkan Hellström med någon jag tycker om
(/) Tycker att pengar är viktigare än något annat
(x) Gillar inte då folk tjatar på mig
( ) Drömmer ofta mardrömmar
(x) Skulle kunna dö för någon
(x) Har ett smeknamn
(x) Somnat på golvet
( ) Blivit kysst av någon som jag aldrig trodde skulle kyssa mig
(x) Hånglat på tunnelbanan/spårvagnen
( ) Åkt buss genom halva Sverige - till Göteborg? Oslo?
( ) Kastat mig framför ett fordon
( ) Älskat någon som inte vet om det
(x) Skrapat upp knäna
(x) Tycker att krig är idiotiskt
(x) Tuggat på ett grässtrå
( ) Varit nära döden
(x) Hållit i en orm
(x) Varit så full att jag inte kunnat gå
( ) Trott att jag varit odödlig
( ) Kastat min telefon i vattnet
(x) Vaknat av att jag gråter
( ) Känt mig som ett får
(x) Haft läppstift
(x) Har gråtit i någons närvaro
(x) Älskar regn
(x) Önskar mig ett liv med en speciell person
( ) Har slagit till någon så att personen tappade andan
( ) Har sprungit en kilometer utan uppehåll
( ) Har en studsmatta hemma
(/) Kysser med öppna ögon
( ) Gillar att städa
( ) Hånglat i en bubbelpool
(xxx) Har varit lunarnörd
(x) Har gråtit av lycka
( ) Kan över tre språk
( ) Har bra självförtroend
(x) Tror att jorden går under snart
( ) Tror på Gud
( ) Är en negativ jävel
( ) Drömt att jag varit död
(/) Har en fobi för aggresiva människor som kommer nära
(x) Trivs med min kropp
( ) Har ätit kattmat
(x) Är dålig på att säga nej
(/) Har någon gång känt dödslängtan
( ) Avskyr matte
(x) Tycker om att spela piano
(x) Är en dagdrömmare
(xxx) Har varit på hultsfredsfestivalen
( ) Är vegetarian
(x) Har skrivit en låt till någon
(x) Hade gosedjur som liten - vadå som liten?
(x) Har förlorat en nära vän
( ) Ska flytta så snabbt som möjligt
( ) Knaprar ofta alvedon, koffeintabletter, panodil, ipren ngn gång per dag.
( ) Skriver dikter eller andra texter
(x) Borstar aldrig håret
( ) Har/haft tandställning
( ) Faller nästan alltid för fel personer
(/) Tycker om Britneys musik fastän du aldrig erkänner det - varför skulle jag inte erkänna det?
( ) Äter godis på skoltoaletterna
(x) Skulle kunna ge vad som helst för någonting/någon just nu
(/) Gillar muskler
(x) Hatar mjölk
( ) Har haft tungan i någons öra
(x) Har gjort något ytterst pinsamt
( ) Vet hur det är att tappa andan av någons skönhet
(x) Ser på family guy
(x) Har gått/ska gå på bal
(x) Har snusat/snusar
( ) Verkligen hatar att gå till tandläkaren
(x)Har dansat på scen
( ) Gillar att kasta folk i snön och snömula dom tills dom ber om nåd
( ) Tycker att alla som inte kan slåss är veklingar - hahaha såklart!
( ) Vet hur det är att älska någon som är alltför långt borta
(x) Älskar någons leende
(x) Har syskon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback