* Min gladiator.

Jag älskar att vara kär. Det är världens bästa känsla. Jag trodde aldrig att det kunde vara såhär bra. Men jag vet inget bättre än att vakna på morgonen av små, försiktiga pussar på kinden med en mjuk, varm kropp liggandes tätt, tätt intill. Eller att höra ljudet av en motorcykel med en bulle på, för jag vet att det är han. Eller att få höra hans röst för första gången på morgonen. Eller bara få titta på hans ansikte. Det där är det bästa jag vet. Och jag hatar att jag har blivit "en sån där". En sån som jag aldrig ville bli. Men det är så det är. Och jag har aldrig haft det bättre. Han har tagit hand om mig hela dagen, gjort te och omelett till mig, legat och haft tråkigt med mig istället för att vara med mina vänner. Bästa pojken i världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback