* SAMMANFATTNING AV SOMMAREN 2009!

Gjorde du något i sommar som du aldrig gjort förr?
Jag var på Hultsfred. Såg en massa coola band jag aldrig sett. Fick böter i Tyskland.

Dog någon som stod dig nära?
Nej.

Vilka länder besökte du?

Tyskland och Irland. Och Danmark i en halv dag typ.

Är det något du saknar sommaren 2009 som du vill ha sommaren 2010?
Det tror jag ej.

Vilket datum från sommaren 2009 kommer du alltid att minnas?
Sjätte juli.

Största misstaget?
Jag vet inte. Tycker att jag har gjort det mesta ganska bra i sommar.

Har du varit sjuk eller skadat dig?

Nja, litegrann sådär. Tappade typ rösten ett tag.

Bästa köpet?
Chokladmotorcykeln, utan tvekan.

Vad spenderade du mest pengar på?

Det vanliga. Usch.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
En. Hel. Del.

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om sommaren 2009?
---

Var du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar?
Fett gladare.

Vad önskar du att du gjort mer?
Tagit vara på tiden bara. Som jag gjorde i början av sommaren.

Vad önskar du att du gjort mindre?
Slösat pengar.

Hur tillbringade du midsommarafton?
Först åt vi hemma hos Veronica i Bålsta och sen drog vi hem till Cicci med lite people.

Blev du kär i sommar?
Ja :)

Hur många förhållanden?
Ett?

Favoritprogram på tv?
Ingen jävla tv på sommaren för fan.

Bästa boken du läste i sommar?
Jag har läst en halv. Så det får väl vara den. Människohamn.

Största musikaliska upptäckten?
Typ... spotify. Haha.

Något du önskade och fick?
Kan man lätt säga :)

Något du önskade dig men inte fick?
Är det väl alltid?

Vad gjorde du första dagen på sommarlovet?
Alltså. Jag har haft sommarlov sen i april. Så jag har ingen aning.

Finns det något som skulle gjort din sommar bättre?
Tror fan inte det. Skulle väl vara pengar isf.

Hur skulle du beskriva din klädstil sommaren 2009?
Somrig förstås :D

Vad fick dig att må bra?
All min medicin. Haha. Ha.

Vem saknade du ?
Alla jävlar som var bortresta.

De bästa nya människorna du träffade?
Jag vettefan.

Sommarens sötaste?
Haha. Gissa.

Sommarens hetaste?
Vädret.

Sommarens besvikelse?
Men åh, jag vet inte.

Sommarens bästa?
Hultsfred, Berlin, Filip.

Sommarens snällaste?
Det var nog jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback