* Jag har tyvärr inte roligare än såhär...

En bläddra-igenom-mobilkontakterna-grej


1. Din största idol: Dennis Karhu
2. Den du älskar mest: Hans Rundqvist
3. Någon du tycker är äcklig: Isabella Nilsson
4. Kommer du ha sex med näst: Johannas pappa (sweet!)
5. Den du tycker är snyggast: Lina Berg
6. Fulaste personen du vet: Maria Lindberg
7. Ditt hemliga ragg: Simon Haugdal
8. Vill du bli tillsammans med: Christopher Rehn
9. Tycker du luktar äckligt: Farfar
10. Den du är kär i: Holly Ekner
11. Vill du gifta dig med: Jessica Lautakatto
12. Någon du blir upphetsad av: Katarina Nilsson
13. Den du drömmer om: Mamma
14. Tog din oskuld: Nathalie Blomqvist
15. Den du gjort absolut allt med: Sofia Hökby Lundgren
16. Vill göra allt tillsammans med: Angelica Persson
17. Tycker du luktar gott: Christopher Rehn
18. Tycker du är sexigast: Denise Kindstedt
19. Den bästa du vet: Felicia Dahlquist
20. Tycker du smakar gott: Isabel Norlin
21. Är du tillsammans med: Julia Berg
22. Finaste människan: Lina Åkerlind
23. Jag älskar dig: Minna Hokka (haha ironiskt, huh?)


Kommentarer
Postat av: Angelica

Allt som i , allt ;)

2009-04-22 @ 23:36:51
Postat av: isabella

ja angelica, allt ;) youandmeeeeee (8)

Postat av: Anonym

men ha med mig din säl!

2009-04-23 @ 11:28:46
URL: http://thepainandthepleasure.blogg.se/
Postat av: Dennis Karhu

haha yey jag är din största idol :D

2011-02-07 @ 04:27:29
Postat av: isabella

haha ditt cp, varför har du gått såhär långt tillbaka?

2011-02-07 @ 11:28:19
URL: http://izab3lla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback