* ...och en blinkande mugg.

Igårmorse, typ klockan 11, ringde min mamma och ba "vill du gå på high school musical on ice?". Eh ja? Så jag ringde Felicia och sen fick vi bråttom. Jag skyndade som fan hem och gjorde mig iordning, strök min kjol och åkte till Globen. Det var, om jag minns rätt, en en timme+45 minuters föreställning och det var coolt. Precis som alla gånger jag var på disney on ice när jag var liten. Då fick jag alltid en fin mugg med sån där god is i. Nu hade de en röd mugg som blinkade, typ asball. Den var lite dyr dock.

 

Kommentarer
Postat av: vexy

jag drömde alltid om att få gå på disney on ice när jag var liten... och vart alltid lika grinig då mina föräldrar inte samtyckte :P

Postat av: Julia

fast det är ju bara en kopia av filmerna så jag tror det blir ganska...trist?:P Men hoppas ni gillar de :)

2008-10-13 @ 19:59:08
URL: http://jsomijulia.blogg.se/
Postat av: vexy

det har aldrig riktigt blivit av bara.

Funderar dock på att ta med min guddotter på 5år nästa gång det kommer något lämpligt, tror hon skulle gilla det.

2008-10-14 @ 15:57:23
URL: http://vexy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback