* I will sacrifice all I have in life.

Anledningen till att jag inte har skrivit något på fyra dagar är att inlägget under, det säger allt och jag vill inte att någon ska missa't. Men jag insåg att jag faktiskt saknar att skriva av mig lite smått ibland. "När fan hände det?" frågar jag mig själv.

Idag berättade min mamma att alla föräldrar ska få ett lösenord till sidan med min frånvaro och tydligen även provresultat och liknande. Jag insåg att jag nog måste prata med Johan om att komma ikapp. Och även börja gå på lektionerna. Jag räknade nyss ut hur många lektioner jag har varit på under de tre senaste veckorna, och jag vill inte ens berätta vad jag kom fram till. Jag skäms över mig själv och jag skäms över min ickeexisterande självdiciplin. Jag har i alla fall bestämt att imorgon ska jag gå på alla mina tre lektioner. Det är fan sorgligt att jag är stolt över mig själv för det.

Godnatt. Dröm gärna mardrömmar allihopa. Eller lyssna på en
stört bra låt.

Move your hands across me,
take my worries from me.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

vad gör du hela dagarna då? :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback