* But I'm OK.

Jag var arg. Jag är egentligen fortfarande arg. Jag vet inte på vem dock.

Min mamma kom in i mitt rum och sa att vi inte har någonstans att bo i London. Jaha? Kul. "Vill du skjuta upp hela resan eller ska vi fixa någonannanstans att bo?". Inte fan tänker jag skjuta upp något som vi har planerat sen i mitten av sommaren. Men jag har ju inga pengar till hotell. Tur för mig att jag har en rätt så förstående mor. Så nu har vi bokat rum (det sista lediga, thank god vilken tur vi hade) på ett jättemysigt vandrarhem som heter något på M. Och jag behöver inte betala någonting alls.



I often wonder why I've carried all this guilt
When it's you that helped me put up all these walls I've built
Shadows stir at night through a crack in the door
The echo of a broken child screaming "please, no more"

Kommentarer
Postat av: sofia

jag vill ha :)

Postat av: Alexandra

vi kan va cat twins! mjauuu

2008-10-23 @ 21:46:41
URL: http://eyeshadowe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback