* För sent en vanlig onsdagkväll.

De senaste tre dagarna har jag skaffat musik. Massor med musik. Gamla låtar, nya låtar, hela album. Det jag undrar är, vadfan har jag väntat på? Musik är ju det bästa som finns.

Och imorgon kommer Lexie och joinar mig/oss för lunch, trevligt. Sedan är det ju förfan helg! Vi är totallediga på fredag, vilket är väldigt passande med tanke på allt jag har att göra. För på fredag kommer det lantisar på besök i Stockholm. Johanna, Alex, Tor och Måns närmare bestämt. Fyfan vad gulligt att jag ska trycka in dem + mig, Sofia och Felica i mitt rum i två dygn.

Nu ska jag bara lyssna på Human med The Killers (gud i himmelen vad den låten är bra) typ fem gånger till och sen ska jag försöka sova. Vilket inte är så jävla svårt. Godnatt förihelvete!

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag tycker du ska tillägna ett blogginlägg åt mig. Din gamla tyskakompis.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback