*

Idag var jag och mamma på jobbet ganska länge så ingen orkade riktigt laga mat. Därmed valde vi att köpa hem mat från woken i Solna. Vi köpte en med biff, en med såna där stora räkor och en med kyckling och räkor. Jag är inte så mycket för biff i wok så jag höll mig till de andra två. Och det var hur jävla gott som helst, (jag älskar wokade räkor) tills... mamma sa "Dissekerade inte ni räkor på naturkunskapen?". Jag blev helt excited, jag älskade att dissekera, och babblade på massor om hjärtat och tarmarna och munnen som såg ut som en mutta och gälarna och allt det där andra där inne. Sen tittade jag ner på min tallrik. Jag trodde jag skulle spy. Efter det åt jag inget mer. Och jag vet inte om räkor någonsin kommer vara samma sak igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback