Varning för lång text.

Idag skulle jag baka en paj. En äppelpaj närmare bestämt. Så jag gick till Ica för att köpa äpplen. När jag skulle betala satt det en jättejättesöt asiat som liknade Tila Tequila i ena kassan, så jag valde den. När jag hade skalat äpplena och kom till användandet av mjöl upptäckte jag att jag inte hade något mjöl. Så jag gick till Ica för att köpa mjöl. Jag tänkte att jag denna gång skulle ta andra kassan, men den hade de stängt. Så jag fick betala hos asiaten. Hon log lite och sa "Hej igen!". Jag kom hem med mjölet och var nästan klar med min paj när jag upptäckte att margarinet inte räckte till. Så jag fick en tredje gång röra mig mot Ica. Tur att det inte är långt. I vilket fall fick jag ju självklart betala hos sötasiaten igen. Ni anar inte hur mycket hon garvade. Haha. Jag fick förklara att jag bakade en paj. Hon såg rätt förstående ut.

Sedan gjorde jag klart min paj och tog med den hem till Mira där vi såg tretton. Den är bra. Och nu har jag tänkt hela kvällen.

Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahaha Sanna fan jag börja sakna den bruden.. Juste när man kommer ner på det lila på Hulken så blire typ blåbär :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback