stört

Okej, mer seriöst nu då. Det var jättetrevligt igår, vårt första ställe var ju inte så lyckat som vi trodde, och när vi väl hade hittat ett ställe började det regna. Men det löste sig och blev bra till slut. Och det luktade banan på toaletten. Träffade även ett par bekanta ansikten. Som sedan följde mig ända till porten, vilket jag tycker var lite snällt.

Jag trodde att när jag kom hem skulle jag somna direkt och sova i typ tolv timmar. Men icke. Det är sant att jag slängde mig i sängen typ direkt, men somnade gjorde jag inte på nästan en halvtimme. Sen sov jag jättedåligt hela natten och vaknade stup i kvarten. Runt sju gick jag upp för det var liksom ingen idé att försöka längre. Drack vatten, tog en alvedon och tvättade mig för jag var svart överallt, fint. Sen lyckades jag faktiskt somna om och sov i två timmar till. Och jag vet att ni ville veta allt det här. Haha.

Vad jag ska göra idag vet jag inte exakt ännu, men inget alltför ansträngande. Egentligen skulle jag nog behöva ligga hemma och ta det lugnt, men det känner jag verkligen inte för.

Kommentarer
Postat av: Anonym

:D jag måste pluga

Postat av: Anonym

japp, eller jag orkar nog inte haha

2008-05-01 @ 11:03:20
URL: http://puuccii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback