Hej.

Ja. Jag heter Isabella, jag bor i Lilla Alby, vilket jag är otroligt glad för. Sumpan är bäst. I snart ett år nu har jag gått på Kunskapsgymnasiet Globen, vilket jag också gillar. Saknar dock Ängskolan, där jag gick från sexan till nian. Men det är inte så farligt längre, de flesta dagar är de fyra åren helt bortglömda, hur konstigt det än låter.

Mina dagar består inte av så mycket mer än skolan, någon promenad då och då och mina dagliga telefonsamtal med Jessica. Jessica är kåt och bäst. Jag älskar musik i alla (de flesta) former och min dator är min bästa vän. Förutom min mobil förstås. Jag älskar Tokio Hotel, like it or not. Mina vänner, de få jag har, är mer eller mindre det enda jag bryr mig om. Jag lever på apelsinjuice. Min farfar är nederländsk, vilket gör mig till endast 3/4 svensk. Vilket är totally fine by me.

Det var allt. Tack för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback