skärstorsdag.

Idag har varit en riktig jobbig dag. Trevlig, men... hard. Men vad ska man egentligen förväntas sig av årets skärtorsdag. Man hör ju på namnet hur positiv den dagen är. Och det känns fortfarande som att jag har feber, men feg som jag är vågar jag inte kolla. Jag är sjukt trött, jag somnade när vi kollade på film hos Mira. Vilket var dagens kvällsnöje. Efter en mycket kall promenad runt Sundbyberg (<3). Jag har ont i huvudet också. Och ja, jag gillar att klaga.

Jag tror seriöst inte att jag har gått och lagt mig innan tolv någon gång på hela året. Men ja, någon gång måste ju vara den första. Så. Godnatt. <3

(två veckor hopefully)


Kommentarer
Postat av: Jen

Jag tycker de är myspys i Sundbyberg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback