godmorgon

Haha jag hade verkligen jättesvårt att sova igår. Anledning? Jag fick för mig att läsa sacred för typ femte gången. Haha dum idé, eftersom jag vet hur det slutar. Eller slutar och slutar, jag börjar typ gråta efter första stycket. I vilket fall så låg jag i sängen och snyftade och hulkade tills jag somnade. Jag var över huvud taget jävligt känslig igår, jag tror jag började gråta typ fyra gånger. Alltså för olika saker. Hoho.

Idag ska jag för övrigt till söder och fira lillkusin som fyller 13 år idag och mamma som fyller år imorgon. Vi har beställt en rosa prinsesstårta haha. En glutenfri till och med, så jag känner mig fett tvungen att äta typ... halva. Jag är ju för fan på diet för tillfället haha. Men ja, den får börja om imorgon.

Ho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback