dagen

Goddag :)
Jag tänkte att eftersom det är nystart så borde jag faktiskt göra om den så kallade designen. Det tog väldigt mycket onödig tid haha, men jag hade inget bättre för mig. Tyvärr så får man lite halvont i ögonen av att läsa, men vafan, det är det ju ingen som gör i alla fall. Haha. Så det här får duga, för det är faktiskt ballt. Så det så.

Jaojao. Idag var en rätt så trevlig dag I must say. Jag kom i tid till basgruppen igen, duktiga jag. Sen skrev jag klart religionkompletteringssaket, ännu duktigare! Sen hade jag tyska, vilket var rätt kul. Don't ask why. Vi fick typ lyssna på nyheter, jag tror till och med att de var riktiga. Snacka om att tyskar pratar otydligt. Och framförallt snabbt. Gud. Innan temat hann jag vila lite i en soffa, vilket jag behövde hoho. På temat hade vi nån labbgrej (naturkunskap of course), jag kan inte påstå att jag förstod vad det gick ut på, men det hade något att göra med phvärde. Och så fick vi ha på oss sexiga Torkelrockar och glajjor. Mira njöt för fullt.

Danke für mich.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback