blogg , . ? !

Idag har varit världens bloggdag. Jag har hört från typ fem olika håll att "åååh jag har skaffat blogg, blöblöblö". Och då tänkte jag dra lite grejer. När vi ändå är inne på ämnet. Eller ja, min lilla hjärna är det i alla fall. Av den anledningen, och den att jag faktiskt har haft besökare idag. Ungefär dubbelt så många som tidigare. Haha jag vettefan varför. (Och jag tänker inte berätta hur många, för det är pinsamt. Ha!) Iaf. Förra gången min blogg var igång fick jag så jävla mycket klagomål från alla håll. "Du skriver för sällan" eller "du skriver för ofta, man hinner inte läsa allt", eller "skriv om det här". Och ja, det enda jag vill säga är att jag bryr mig inte. Så klaga inte. Folk säger att jag skriver om ointressanta saker. Men ärligt, har jag någonsin sagt att min äckelblogg är intressant? Nej just det. Btw så skäms jag över att ens säga/skriva ordet blogg. Jag hatar det, det är så jävla fult.

Gud va pinsamt att jag bloggar om att blogga. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback