Sommarjobb?

Okej, nu är jag förvirrad. Jag fick nyss ett mail från vad jag skulle gissa är någon inom kommunen.

"Hej!

Tack för din ansökan. Årets ansökningar har överträffat alla våra förväntningar. Mer än 400 ungdomar har sökt årets sommararbeten. Vi har nu tillsatt 175 sommarjobb i staden.

Du har dessvärre inte kunnat erbjudas jobb.

Eftersom antalet ansökningar blev så stort har staden beslutat att prioritera elever i årskurs 9 och därefter årskurs 1 på gymnasiet. Eventuella återbud kommer att fördelas senare. Elever som fick sommarjobb 2007 har heller inte prioriterats.

Vänligen
Anders Siljelöf"


Va? Hade jag inte redan fått jobb? De hade ju skickat mig papprena och allting? Jag lovar att de typ hade skickat fel eller något. Mutta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback