<3

För några veckor var hon någon som jag tyckte om. Någon som jag träffade tillsammans med en någon annan. Någon jag inte tänkte så mycket på, men tyckte det var trevligt att träffa. Någon som jag saknade lite då och då, men inte överdrivet mycket. Hon var någon som jag hade varit hemma hos en gång. Någon som jag aldrig hade träffat själv. Någon som jag tyckte mycket om, men var inte säker på om hon tyckte om mig lika mycket.

Nu. Nu finns det inte ens ord för hur mycket hon betyder för mig. Hon är en av de närmsta. Hon är helt underbar. Hon är jättesnäll, hon är jättesöt, hon är jätterolig och jag skulle kunna säga vad som helst till henne. Hon skulle förstå. För hon är bäst. Och jag älskar henne. Det gjorde jag innan också, men inte alls på samma sätt. Och jag vill träffa henne hela tiden. Jag saknar henne efter en dag. Men det gör inget idag, för jag ska träffa henne ikväll.

Och vad jag vill säga är att: Jag älskar
dig.

Kommentarer
Postat av: Mig

Ifall nån ville veta så började Sofia just gråta!!



Lilla Bella..

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Om jag skulle säga att du betyder mycket för mig så skulle jag ljuga, för du betyder mycket mer än så. Du är min Bella, Bella. Min Bella. Jag är så otroligt glad min Bella. Vi är <3



<333


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback