Fotze.

Det känns som att inget är som det ska vara. Som det borde vara. Även när saker och ting har löst sig på alla olika håll. Och jag undrar. Var har alla tagit vägen? Vissa är saknade, andra inte. Men borta är dom. Och allting är fel. Och jag orkar aldrig göra något nuförtiden. Jag brukar inte vilja heller. Och jag får nya komplex varje dag som bajsar ner hela mitt så kallade självförtroende.

Och jag har förändrats. Jag har förändrats jättemycket. Inte så mycket utåt som på insidan. Men jag har förändrats. Och jag vet inte om jag gillar den jag har blivit.

Kommentarer
Postat av: Sofia

gillar du inte den du blivit bella?

jag älskar den du blivit. Det bästa som hänt mig på länge är du !

och så säger du att du inte gillar dig själv.

Jag blir ledsen...<3

2008-08-30 @ 10:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback