trevlig måndag

Igår var en bra dag. Jag kom iofs för sent till basgruppen, men det handlade nog bara om tio minuter eller så. När det var slut så kom jag på att jag inte hade något att göra eftersom jag inte har någon dator för tillfället. Så jag pratade med Johan och han sa att de faktiskt har lånedatorer. Jag blev lite hoppfull och gick ner och pratade med Anders. Självklart så var alla utlånade redan. Sen fick jag veta att vi skulle ha nationellt prov (prat) på engelskan. I had no idea. Pratade med Pia och hon sa att hon inte skulle hinna med alla och om man inte skulle göra prov så behövde man inte komma alls. Så jag åkte hem. Klockan kvart över tio steg jag in genom dörren. Jag blev glad för jag hann se halva våra bästa år. Och hela det sena avsnittet. Oh happy day. Det var fett spännande, Marlena typ erkände allt, detaljerat och skit. Gud va jag älskar den serien. I vilket fall, klockan tio över två träffade Jessica i cp. Vi käkade på donken i sumpan innan hon skulle hem. Sen till middag åt vi jättegod lax med ännu godare sallad. Nånstans där i mitten upptäckte jag också att don't tell mom var helt klar. Den är bra.

Jag var glad hela dagen. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback