There's nothing here but what here's mine

Ja. Blogg.se har ju vart dött ett tag nu. Det har varit rätt frustrerande. Men nu funkar allt. Typ.

Skolan är igång igen, bajs. Jag känner mig redan jättestressad. Redan igår hade vi redovisning på engelskan. Jag fattar inte vad som är fel på mig. Jag blev jättenervös. Det blir jag alltid. Det sorgliga är att handlar om två personer. Mira och Pia. Är jag rädd för Mira eller? Nej. Är jag rädd för Pia eller? Nej. Wellwell, det var i alla fall "intresseväckande, väl förberett och presenterat". Haha right. Jag älskar Pia ibland.

image130
Och det gick bra. Thank god.
Jag håller tummarna. <3

Kommentarer
Postat av: affrowhore

Jag sa dt till mira och jag säger dt igen: varför vill jag helt plötsligt va toms gitarr??

Postat av: isabella

ehm du, jag förstår dig till 100%, jag menar JAG vill ju fan! haha

2008-04-01 @ 19:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback