Min helg. <3

Jag måste säga, att trots allt har den här helgen varit helt perfekt. Och onyttig. Igår hade vi ju som bekant picknick på golfängarna och efter det åkte jag till söder och träffade Felicia och Jennie. Vi tog en två timmar lång promenad för att till sist stanna vid medis för att äta på bk + glass på torget. Sedan vidare till ett fik på götgatan där vi (äntligen) fick träffa Jennies pojkvän. Jag kom tillslut hem halv ett, hur det gick till kan jag inte svara på. Och idag träffade jag Holly och vi åt glass i stan. Mira kom också. Vi åt på donken. Sen har jag varit hemma hela kvällen, vilket har varit skönt.

Imorgon är det skola igen, men det känns helt okej faktiskt. Vi har nationella imorgon. Muntliga engelska. Det känns okej det med.

Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback