Mein freitag.

Igår var jag glad för det var fredag. Och dagen började bra. Vi skrev en insändare på tyskan, typ stegredovisning tror jag. Haha sen när tycker jag att det är bra? I vilket fall, det var vår sista lektion med vår lärare som ska få barn om någon vecka. Jag kommer sakna Louise. Så jag kramade henne och önskade henne lycka till med allt. Hon såg så glad ut haha. Efter tyskan åt vi lunch. Länge. Sen tänkte jag åka hem och lämna datorn (för att sedan, typ två timmar senare, åka och träffa mamma i skanstull, eftersom vi skulle till morfis), men Lina hade andra planer. Så vi köpte glass och gick runt där på andra sidan, där vi aldrig har varit. Det var sjukt mysigt där. Och blommorna vi såg där fick mig att inse att det faktiskt börjar bli vår nu. Gud va skönt. Jag har ingen aning om var vi gick, men v hamnade i alla fall nånstans i Enskede. Och Skärmarbrink. Vart vi än var så skulle jag flytta dit in a heartbeat om jag fick chansen.

image144image145

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback