Helg :D

Igår försov jag mej och missade non och typ halva gympan. Men eftersom det var spring runt Löt hann jag inte vara med alls. På blocket var det stadsvandring, vart vi var är jag inte helt säker på. Menn vi hamnade mitt i stan i slutet. Efteråt åkte jag och Lisa till Kista (andra dagen i rad) och jag köpte en avslutningsklänning, woho! Väl hemma satt jag vid datorn tills det var sådär nästan äckligt sent. Igen. Måste sluta med det. Idag fick vi tillbaka det muntliga provet i tyska, och jag fick MVG-, inte fy skam! På son gjorde vi den där konstiga frågesaken (skulle föreställa nåt slags prov), vettefan hur det gick, men G får jag väl iallafall. Hoppas dock på lite mer. Efter skolan har jag inte gjort något annat än sminkat Olivia och lockat håret haha. Imorgon på dagen hoppas jag komma på något att göra, kvällen är planerad. Sitter just nu och lyssnar på Ich bin nicht ich, jag älskar den :) Nu ska jag gå och köpa ostbågar, smarry smarry! Hejhopp

           
min avslutnings-  jag med lockar          sötnosen själv :)
klänning               haha

Kommentarer
Postat av: Mira

Åh, cutiepie :)

Postat av: isabella

Åh jaa :)

2007-05-06 @ 17:40:16
URL: http://izab3lla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback