för sent för att vara söndagskväll

Yo! Helt opassande, men vafan. Igår åkte vi in till stan och på kvällen var det nrj. Vi mötte ju tyvärr aldrig dom andra, vi blev ihjälklämda och vi promenerade lite längs strandvägen. På kvällen var dött hemma, men jag gick ju iaf inte och la mej så sent. Idag har jag pluggat, suttit i tornparken, fikat massor och pluggat lite till. Har kännt mej jävligt duktig. Tyvärr är soskiten inte riktigt klar än, men det kommer den vara innan jag går och lägger mej. Det har jag bestämt. Kan hända att jag inte somnar förrns klockan fyra då, men det må så vara. Klart ska det bli.

Btw, vilka grejer man kommer över på youtube ibland haha kolla
här


image85
hahaha

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha, oj


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback