effektiv dag

Den här dagen har i alla fall varit bättre än gårdagen. Kanske för att jag idag hade något att sysselsätta mej med. Har nämligen kollat igenom massor med gamla tidningar och lådor med affischer och sånt. Så nu är min garderob lite uppdaterad och framförallt varierad. Har även kollat på lejonkungen, my all-time-favorite. Världens sötaste. Senare ska vi promenera är det tänkt, skönt! Var ute i två timmar imorse och det kändes verkligen bra. Fick lite annat att tänka på också. Ikväll borde jag ändå ta tag i mitt rum, samt leta upp resten av folkets kvarglömda grejor (vilket jag är säker på att det finns mycket av, eftersom jag hittar nya hela tiden). Nu sitter jag och lyssnar på den dära Anastasialåten på tyska haha, den är rätt söt. Humhum... Där tog det slut, hejdå!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja men, du bor inte inuti :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback