bara en jävla månad

Antar att jag inte är ensam om att ha tänkt på det. Idag är det den fjortonde maj och om exakt en månad är det skolavslutning och tiden i ängskolan är över. För alltid. Vilket jag fortfarande har problem att fatta. Men liksom, en månad är ingenting. Ingenting. Sista veckan är det ju också kärleksveckan, vi har typ två idrottsdagar, den här veckan är vi ledia torsdag-fredag. Fyfan, det är typ ingen tid kvar. Och imorgon har jag två prov som jag misstänker att jag kommer få IG på. Den tanken är alltid härlig. Idag när jag kom hem sov jag i typ tre-fyra timmar. Det var riktigt skönt, jag sover ju mer eller mindre ingenting. Men som sagt, jag ska sova ikapp i sommar eller nåt, det får fanimej räcka!

 image72

Kommentarer
Postat av: Jessica

ja nu jävlar måste du jobba hårdare på S !

2007-05-15 @ 17:34:54
Postat av: isabella

ja faktiskt :O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback