tjoho

Igår tisdag var det välan inget speciellt i skolan, men efter tog jag och Lisa en långpromenad haha. Vi gick runt i Sumpan i ca två timmar. Vi började i tompis, gick runt i centrum, sen till solna, sen lötsjön, sen duvbo, sen tillbaka till centrala. Det var skönt, och att bara vandra omkring med Lisa och prata är alltid trevligt.

Idag vare inte heller nåt speciellt. Bara nationellt prov, uppsats, i engelska. Härligt. Inte. Vi hade 80 minuter på oss vilket är typ hälften av vad vi hade på svenskan. Sucky. Man kunde välja mellan två och jag var typ ensam om att välja tvåan, vilket ioförsej borde vara rätt bra. Då har dom inte lika mkt att jämföra med höhö. Alla har frågat vad min handlade om, men det är så personligt, känner inte för att berätta för nån. Musiken var så tråkig så jag trodde jag skulle dö. Sen lärde jag Mira spela bröllopsmarschen haha. Jag känner mej lite stolt. Typ. Sen vare slut, dagen asså. Jag & Sinika följde med Lisa hem för att göra klart blockgrejen. Vet inte hur mycket vi gjorde, men det är väl typ klart nu. Sen gick jag, Lisa & Mira till kyrkan för att kolla på nåt påskspel höhö. Nån kille skulle tydligen vara med. Och jäklar vilken röst han hade. Jag fick hurven som Lisa säger haha. Sen var det slut och vi gick hem. Gjort nada sen dess. Jo, ringde Johanna ju, men ja. Nu försöker jag skriva min uppsats, men det går välan lite sådär. Ska ägna mej åt det nu, hejhopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback