rubrik

Söndag 18/3 :
Först åkte jag till Rissnekyrkan för att kika lite på gospelsaket som Lina & co var med på. Lisa hängde på oxå, mysigt värre. Efter det mötte vi upp Mira vid tunnelbanan och åkte till Solna. Vi jobbade flitigt med att klistra in kexchokladlappar i tidningar haha i runt fem timmar, med pauser för att äta och åka kundvagn förstås. Det var inte det roligaste jag gjort, rätt segt att klistra hela dan, men sällskapet var toppen. Även om dom lämnade mej typ en halvtimme för att kika på skor haha. Ja, det var hela min dag. Hemma gjorde jag inget mer förutom att äta glass och kolla på oc ^^

Måndag 19/3 :
Seg dag, inget speciellt hände. Förutom att vi vi fick sluta drygt två timmar tidigare tjoho. Och det typ snöregnar, faan. Det var ju nästan vår. Oh jäklar, på en sekund började det snöa riktigt ordentligt. Mamma, jag blir fan rädd! Haha >< Och jag som skulle gå ut och handla :P

               
      
gårdagens spännande kundvagnsfärd & dagens snöstorm ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback