fredag & lördag (;

Nu kom jag efter i bloggandet igen^^

Fredag 16/3 :
Tillbaka i skolan igen, nationellt prov i engelska som första lektion, härligt. Verkligen. Höll på att somna på rasterna, hade nämligen sovit nånstans runt tre timmar den föregående natten. Vi började även planera Lisas möte med den berömde fluup (oxå kallad simon ^^). Vi hade typ värsta planerna att några skulle vara där innan och några skulle komma efter, typ helt krångligt. På non dog jag nästan av tristess. Jag och Lisa kastade papper på folk och hittade en rolig teckning. Efter skolan åkte hem jag hem en kort stund för att sedan åka in till stan och gå på bio. Issa kom försent som vanligt, så vi hann inte hämta ut våra bokade biljetter, utan fick köpa nya. Men det var lugnt, det var vi och kanske 10-15 till i salongen haha. Och det var inte en liten heller. Alpha dog var rätt bra, men typ helt konstig i början. Justin var het förstås, "kunde inte tänka på annat än att det var Justin och jag ville ligga med honom" haha. Det var sorgligt oxå och några tårar kom det allt. Hade ju knappt hört talas om filmen så några fönväntningar hade jag inte, men den var ju rätt bra. Och Justin i sin lilla hatt haha, honom garvade vi åt hela tiden sötnosen. Kom hem, gick typ och la mej tolv, kände mej lite duktig ^^

Lördag 17/3 :
Hade inte riktigt uppfattat vad vi bestämde om idag så imorse ringde jag Lisa, Minna, Lexie, Jessica & Mira innan jag fick något riktigt svar. Det slutade med att jag och Mira bestämde en tid och då blev det bråttom! Jag duschade och gjorde mej iordning snabbt som en galning. Sen åkte jag, Elin, Mira & Gabbie tillsammans till stan. Träffade Kajsa i tunnelbanan, hon skulle in till stan och demonstrera för att få ur USA ur Irak eller nåt sånt. Iallafall, där sitter vi på Bellmans och väntar, då ser vi Fluup. Han var tydligen söt, såg inte. Han står och väntar på Lisa. Stackarn fick stå och vänta i drygt tio minuter innan hon kommer. Efter fikat går dom vidare till gallerian och eftersom vi var precis in the neighbourhood kutade vi direkt dit.. Vi ser dom i en affär och står och glor där utanför haha. Sen sätter vi oss i trappan och väntar.  En liten stund senare kommer Lisa och vi förhör henne, men får inte ut så mycket ur henne. Vi går runt lite i stan och åker hem sen. Kommer hem äter middag och möter sedan Tiffy & Mira för att träffa dom andra som redan är i Tornparken och spelar kubb haha. Det varade inte länge. Vi sitter kvar ett tag. Går sedan vidare till mcdonalds där vi oxå sitter ett tag. Sen drev vi bara runt i Sumpan och det slutade med att vi satt i Elins port haha. Sen kom Elin och körde ut oss därifrån och vi står utanför tunnelbanan ett tag. Sen gick folket hem och det var jag och Tiffy kvar. Klockan var inte ens halv elva, så vi tyckte det skulle kännas dumt att gå hem. Vi gick hem till mej, vilket kändes lite bättre iaf ^^ Vi drack te och hade terapisnack som hon sa hihi. Det var mysigt :) Sen gick hon hem och nu sitter jag här. Ska gå och lägga mej strax, jag ska ju nämligen upp nio imorrn, hmm... Först ska jag på Linas gospelgrej i kyrkan haha sen ska jag, Lisa & Mira jobba på min mammas jobb, typ klistra grejor eller nåt. Godnatt gott folk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback