Helt onödigt och jättetråkigt

Har du sett din bästa vän gråta?
- Asså det beror väl på vem man räknar som bästa, men.... ja

Vilka vitaminer tog du när du var liten?
- haha nallevitaminer (a)

Vad åt du senast?
- tryffel :D

Har du fått nån komplimang idag?
- ja, av min faster iaf ^^

Har du varit med i en rättegång?
- nein

Är du polare med grannarna?
- Nej, det är en tant och en gubbe, men när jag var liten brukade jag vara hos dom ibland när mamma och pappa inte hade kommit hem :D ^^

Vilka språk pratar din mamma?
- Ööhm svenska, engelska :P

När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
- Det var ett tag sen, kanske i slutet av juni nån gång :P

Har du däckat/spytt för att du druckit?
- Neejdå :D

Har du täckt någons hus med toalettpapper?
- Varje dag ;)

Suger det här?
- ingen kommentar (a)

Har du varit på stranden?
- Men daah haha

Minns du dina/din musiklärares namn?
- Såklart. Har ju kännt henne sen jag var typ sju år.

Hur bra är din syn?
- Bättre än min hörsel iaf haha

Har du varit på en fest?
- Men ja :P ><

Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
- Jättegärna, jag vill verkligen (!!!!)

Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?
- Att jag inte har någon bror

Har du varit utomlands?
- Inte många gånger, men... (a)

Har du sett din bästa vän naken?
- Inte igår direkt haha, men ja xD

Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?
- Nej verkligen inte, dom uppmuntrar alltid mej att slåss.

Var är dina syskon just nu?
- Typ ligger i sin sång och sover haha

Vad var den senaste drömmen som du minns?
- Hahaha inatt, (läs
här)

Vem ringde dig senast?
- Mira, fast det var igår haha

Vilken tid gick du upp imorse?
- Halv två

Vad ska du göra i helgen?
- Helgen tar ju liksom slut nu, och nästa vet jag inte

Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
- "Jo det e det ;) Du e bäst och sötast och jag älskar dej, det e sant <3<3<3<3"
Aaawh :) Guess who?

Vad finns i din bakficka?
- Jag har klänning på mej...

Har du färglinser?
- Orka det.

Vad gjorde du klockan 2 inatt?
- Pratade med Mira i telefon tror jag.

Vad är det första du gör på morgonen?
- Dricker vatten

Vad ska du göra efter det här?
- Kanske ta en alvedon, jag har fett ont i huvet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback