söndag

Godermorgon :)
åt nyss frukost, tänker lite på vad som ska hända idag. Det är väl typ tänkt att jag ska läsa ut ondskan, men jag har ca 120 sidor kvar så jag tvivlar på om det kommer bli så. Känner för att gå ut nåt idag, få lite frisk luft lixom. Det vore nog en bra idé. En promenad helt enkelt, skulle jag nog behöva. Nåt annat jag skulle behöva är pengar, det ständiga bekymret eftersom jag får mer eller mindre inga pengar av mina föräldrar. Jag äger för tillfället 220 svenska kronor som jag fick när jag var barnvakt. Jag ska fan ta upp det där med  mina små päron igen. Men det kommer bli samma svar som förut, "å vad ska du göra då?" Då är det tänkt att jag ska komma på nåt slags slavarbete åt mej själv för att få mer pengar. Då kommer jag inte på något och då får jag inga mer pengar. Det är lika kul varje gång! Inte. Jaja, får väl hoppas på bättre tider. Det där passade fan inte in ><

Tack o hej leverpastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback