hoenight+bio+skola

Tjolahopp!
Det var ett tag sen, jag skyller på mkt i skolan. *HOST* Helgen var underhållande, i lördags vare hoenight och Jessica kom hem till mej innan för att hitta bra kläder sen drog vi till elin och fixade hår, smink m.m. sen åkte vi till minna och horade oss haha sjukt kul. Alla var mer eller mindre utklädda till horor utom Gabbie & Lexie. Kvällen blev fylld med konstiga orgasmtävlingar och charader hah. Efteråt följde Sinika med mej hem, det var längesen vi umgicks bara hon och jag lixom, och vi pratade lite allvar och så, så det kändes bra :) Älskar dej Sinika, don't you forget it! På söndagen åkte jag, Lisa, Mira, Issa, Minna & Lexie på bio, vi såg Rosa, fett bra film faktiskt hah. Ville var så sjuuukt söt, varje gång han kom hördes ett högt ååååhh från mittenraden (dvs oss) haha. Riktigt gullig film. Sen blev det såklart måndag igen, sen tisdag, sen onsdag, men dagarna har gått rätt fort faktiskt. Vi fick tillbaka svenskan, VG+, kan inte säga att jag är missnöjd haha. Men son som jag hade pluggat som en tok till fick jag bara VG- på.... hmm, får kämpa mer till nästa läxförhör, för VG det ska jag ha! Det har jag bestämt hah. Mja, nu ska jag snart dra mej iväg, ska vara barnvakt som vanligt. Kaching. haha.
Tack o hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback