hårt

Nu är jag trött. Men det är så långt till mitt rum. Jag kanske skulle sova här i arbetsrummet istället ? Ja, det ska jag nog. Blir kanske lite hårt att sova på golvet, livet är hårt ibland. Rätt ofta faktiskt. Särskilt mitt. Men just nu är jag rätt glad. Men vi får se hur det är när jag vaknar imorrn :) Jag undrar om det kommer vara lika kallt som att vakna på Ekerö haha. Fyfaan, det vare värsta jag har varit med om. Jag vaknade och hackade tänder, även fast jag hade dunjacka. Det skumma var att jag sov så skönt, fastän Tiffy och jag delade på mitt duntäckte, asså vi låg typ på det och med det över oss, så man kan säga att det var rätt trångt, men det var kanske därför jag inte frös på kvällen? Jaja, varför tänka på det här nu, nu kommer jag bara drömma frysdrömmar.
Godnaatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback