efter middagen

Hejhej :)
En dag har gått av fem, snart äre helg. Typ. Jag har ätit middag och nu är det  väl dags att göra den där matteläxan snart. Kul. Är det nåt kul på TV idag? Håller inte koll på sånt. Tittar inte så mkt på TV längre, det är mest datan som gäller haha. Aja, hoppas det finns nåt kul att se, pallar inte sitta här hela kvällen, då kommer jag aldrig i säng. Ondskan har jag inget kvar att läsa i. Trodde det skulle kännas jätteskönt och det tyckte jag oxå igår. Men nu börjar jag sakna ondskan lite grann haha. Det var lite mysigt att läsa på nåt sätt, gör ju aldrig det nuförtiden. Kanske skulle börja med det? Nej, det skulle aldrig gå, datan skulle alltid gå före. Okej, vem bryr sej om om jag ska läsa  eller inte, det här börjar bli riktigt tråkigt. Ska jag kanske ta en tupplur? Det är jätteskönt att göra sådär efter skolan. Men jag är inte så trött. Bättre att göra matteläxan. Eller sitta kvar här. Så får det bli.

God kväll ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback