svenska filmer :D

Sitter och kollar på Fucking Åmål på youtube, nån har lagt in den i åtta delar. Den är så jävla bra och det är bra musik, jag älskar Whirwind med Broder Daniel! Just nu ligger Elin över toaletten och spyr haha. Fett synd om Agnes när hon kysser henne och det :P Sen skär hon sej och lyssnar på läskig klassisk musik... Idag i skolan vare discofredag som vanligt hah och då kom Romeo med Shebang ni vet ;) Då blev jag inspirerad så efter Fucking Åmål tänkte jag se Eva & Adamfilmen. Jag brukar oxå lyssna på den där Dancing in the Moonlight eller varen heter. Då tänker jag alltid på Jennie <3
Nu är Elin och Agnes ute och går på en bro "Jag ska bli modäll" hah. Nä nu ska jag platta min systers hår, hon ska på disco hihi
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback