Snakes on a plane

Mira hade föreslagit att vi skulle höras tidigt idag, typ tio, jag gick upp elva, då var jag först. Lite senare loggade dom andra in och det slutade med att vi träffades på boulevard typ tre. Där satt vi i två timmar och pratade om allt mellan himmel och jord. Sen gick vi till Lisa och hämtade Chippy (som sagt, den hunden kommer döda mej en dag!), gick runt lite i Sumpan och lämnade av Mira vid tunnelbanan typ halv sex tror jag. Jag, Lisa och Chippy  gick runt lite till och jag kom hem ungefär halv sju. Åt middag, som tyvärr hade kallnat, men var god iallafall. Efter det har jag suttit här, tittat på tv och (tro det eller ej!) jag har pluggat. Min lilla Johanna ringde, jag tror hon hatar mej. Hon pratar om ormar hela tiden, jag var inte ens rädd för ormar innan jag träffade henne haha. Sen brusade telefonen så jag hörde henne ändå inte. Läste Jessicas blogg nyss, började fan gråta. Det var som att hon hade skrivit det från mitt liv. Vartenda ord stämde in på mej. Nä, nu blev jag alldeles nedstämd, sitter här och gråter. Ska sätta på en glad låt istället för den här jävla depplåten jag lyssnar på nu, tänka happy thoughts och kanske även gå och lägga mej. Är det inte scrubs nu? Det muntrar alltid upp :)
Godnatt suckers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback