Sjuuuuk :S :P

Hej alla friska. Jag kan tyvärr inte se mej som en av dom. Det känns som att jag klagar jättemkt på att jag är sjuk, förlåt haha. Men jag hatar att vara sjuk. Visst är det skönt att slippa skolan, det säger jag inget om, men det är så segt att vara hemma en hel dag. Ingen är ju inne på datan och det går bara B-program på tv. Ännu segare kommer det bli imorgon när min syster oxå ska vara hemma och därför kommer bråka med mej om både tvn och datan hela dan. Kul. Idag hade jag så tråkigt att jag satte mej och spelade piano haha. Sen bestämde jag mej för att ta ut Welcome to the black parade på pianot, då blev det faktiskt rätt kul. Men eftersom det tog några minuter, blev det tråkigt sen igen. Imorgon tänkte jag nog titta på barnfilmer haha. Det gör jag aldrig, men jag älskar ju Disney och sånt, dom är skitroliga. Jaja, nu börjara jag få ännu mer ont i huvet. Bäst att avsluta.
Peace out ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback