simning :S

Alldeles nyss kom min pappis in och satte en tjuga bakom mitt öra, humm... Men varför inte, kan ju köpa lite godis eller nåt hah. Alla hjärtans dag imorrn som sagt, fattar inte varför dom uppfann den där jävla dagen. För alla som har nån är det jättemysigt, men dom som inte har nån (inklusive jag) blir bara deprimerade. Så jag längtar inte tills imorrn. Ännu en anledning att jag inte längtar tills imorrn är att vi ska ha sån där jävla livräddningsgrejs i vattnet, humm.... Fyfaan, jag hatar sånt. Men det går nog bra.
Natti

Kommentarer
Postat av: Mira

gick simningen bra? ;)

Postat av: bellush

förvånansvärts bra faktiskt ^^
inte för att jag fick upp honom ut vattnet, å jag dränkte nästan jessica haha
men annars så :P

2007-02-14 @ 18:45:55
URL: http://izab3lla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback