sigtuna

Sigtuna imorrn då. Haha jag undrar vad vi ska göra där egentligen. Fika på det där tant brun antar jag. Det är enligt miras mamma och min väldigt mysigt. Och välkänt haha. Idag skulle jag, Lisa och Mira snacka tre igen haha det är förjävla kul. Det tycker även Miras mamma som vi fick prata med en liten stund. Hon är härlig hon haha. Eftersom Lisa pratar rätt mycket högre än dom flesta så blir det ju lite problematiskt när man har henne och någon annan i luren, man måste lixom dra bort luren när Lisa pratar och sen ta tillbaks den, men jaa, det går väl. Kul är det iallafall haha. Nu ska jag nog sova snart. Så jag kan vara duktig och gå upp tidigt imorron. Då har jag mycket tid på mej att göra mej iordning, vilket leder till att jag kommer någorlunda i tid. Det är en bra sak när man ska möta Mira, man är inte sist haha. Nu drar jag. Hej hopp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback