Myskväll :)

Kom nyss hem från Elin. Jag, Tiffy & Minna var där på en liten myskväll med chips och godis. Pratade om allt mellan himmel och jord som man brukar säga. Jag skulle möta Tiffy typ vid hennes buss 20 över när den kom fram, sen kom vi på att hon kunde gå av på hållplatsen som är utanför mej, jättebra tänker jag, då slipper jag gå långt innan. Men jag med mitt utmärkta minne går förstås till hemköp och där. Men det var ju inga problem. Sen skulle vi köpa godis, men det kostade 4 kr mer än vad vi hade, men den snälla kassörsmannen bjöd oss på dom kronorna haha. Sen tog vår läsk slut på typ 10 minuter, men godiset ligger nästan orört i min väska... Tiffy smsade när hon kom hem, det kändes bra, nu vet jag iaf att hon lever haha, så jag får iaf sova bra inatt ;)
Apropå det... Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Minna

Det var en mysig myskväll det

Postat av: Isabella

Yes det vare :)

2007-02-11 @ 10:25:07
URL: http://izab3lla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback