bio, klänning, semlor

Det snöade hela morgonen och nu har det börjat igen! Det kommer bli snööversvämning och sen kommer vi dö allihopa. Bäst att hålla sej inne, vilket jag ändå planerar att göra. Jag är ju lite sjuk. Jag har börjat tro att jag kanske har feber oxå... :/ Men grejen är att jag ska på bio idag, ska se the departed. Ska oxå köpa min gråa klänning hade jag tänkt. Det är ju även semmeldagen idag, wiie. Sist men inte minst så fyller jag ju 15 ½ idag haha. Det är mkt idag. Men nu måste jag lämna datorn, för min moder sa att datorförbudet gäller även när man är sjuk, hmm.... Men imorrn ska jag ju till stora essingen och där kan jag ju låna datorn och jag tror nog att jag klarar mej utan datorn i en dag. För på fredag får jag ju data igen. Hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback