Tre dagar

Hejhej :)
Klarade kemiprovet i fredags, skönt. Eller ja, klarade och klarade... Men G fick jag i alla fall. Efteråt kom Mira, Lisa & Jessica med mej hem för att göra oss iordning och kollade på prison break. Jag såg ut som värsta cancerbarnet med allt puder haha. Men sen blev det mer snövitigt. Väl hos Issa var det toppen. Vi hade det trevligt med middag och god glass. Men sen dog jag och la med i Issas säng och sov lite. Då drog dom andra igång nåt konstigt därute som jag aldrig riktigt förstod. Issa ringde nån, Mira strulade med ett äckligt huvud (nästan ruttet haha) och sen fick jag inte veta så mycket mer. Sen efter följde Jessica med mej hem och vi kollade på min familjs hemgjorda skräckfilm haha. Ska kanske lägga ut den på youtube och bli lika känd som den skrattande bebisen. Igår gick vi upp klockan åtta, åt lite snabbt och sedan gick vi hem till Lisa och väckte henne. Sen vidare till Rissne för att väcka Mira. Sen var vi duktiga och promenerade till Sumpis, gick hem till mej och gjorde kladdkaka. Sen åkte vi till stan för att kika på balklänningar. På kvällen gick american pie - the wedding, vi såg den hemma hos mej och åt kinachips. Efter filmen såg vi på 6årskören. Då kom vi in på nån gammal film från när jag var liten. Det slutade med att vi satt och asgarvade åt mej som dansade till spice girls för runt åtta år sedan. Sen skulle vi sova förstås. Hade hämtat in alla sovsaker i lägenheten kändes det som. Vi rullade runt lite, sen sov vi. Idag jobbade vi klart med klistergrejset. Duktiga vi. Snart kommer the cash. Imorrn skulle vi typ ha filmat, men ingen har hört av sej, så jag antar att det inte blir nåt. Det var välan allt, hejhopp!

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback