Redeeeen

Folket gick för typ en halvtimme sen, nu är det ganska tråkigt. Vi kollade först på Scary Movie 3 och sen på Bilar. Fyfasen vad söta alla bilarna är haha. Mira ringde en kort stund efter att dom hade gått och lät helt allvarlig. Blev nästan lite rädd haha. Nu väntar jag bara på... ingenting egentligen. Att något roligt eller spännande ska hända antar jag. Imorrn är det sista dagen på lovet, fyfan. Har planer typ på morgonen, men resten av dagen är jag ledig. Har säkert några läxor att göra, det får jag ta och kolla upp. Jaja, man kan ju hoppas på att skolan är bättre än hur jag minns den. Auf Wiedersehen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

oj haha råkade klicka lite fel där :P dt jag skulle säga var: välta traktorer scenen äger ju! haha

2007-04-09 @ 16:54:39
Postat av: isabella

haha jag vet ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback