nostalgique

Nyss så gick dom, människorna. Vi åt kinderägg, kalaskulor, kollade på foton, filmer och var allmänt nostalgiska. Myspys. Lisa hade med sej film från deras klassresa i typ fyran.  Hela filmen var apakul, men Miras dans var bland det bästa jag har sett hahaha. Ojojoj! Kill me. Vi kollade även på lite av konserterna från sjuan och åttan. Är det något i mitt liv som jag ångrar så är det fanimej grease! Haha det var helt hemskt. När det sen kom till åttans konsert blev det ännu mindre kul. När jag såg mej, Sinika och Linn sjunga total eclipse of the heart blev jag liksom påmind om the good old times. Dom saknar jag. Eller egentligen inte, jag saknar Sinika. Mycket! Och visst kom det ett par diskreta tårar där. Fyfan. Men klassresan var desto roligare haha, tur att den kom efter. Vi fick även äran att se Isabelle Schöld med tom kortare kjol än vanligt haha och typ K eller nåt. Imorrn typ på morgonen kommer Jessica, hoppas jag är vaken då. Ska väl inte vara uppe så länge kanske. Jaja! Tack för mej ;)

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Kortare kjol en vanligt? försök inte framställa mej
som en nån hoe hahaha :)

Postat av: isabella

Haha you wish ;)

2007-04-14 @ 00:12:35
URL: http://izab3lla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback